17.12.2012

Te hyvät ihmiset

"Jos sinulla olisi lapsi niin tietäisit"
minulle sanottiin
vielä senkin jälkeen kun
minulla oli monen vuoden äitiys takanani
"Sinulla kun ei ole omia lapsia niin et voi tietää miltä tuntuu"
minulle sanottiin
vaikka te olitte olleet lapsiani jo vuosia
”Eikös sinulle makseta siitä”
"Sinulle se on varmasti helpomapaa kun se ei ole sinun omasi"
"Sinulla se on varmasti vähän eri asia"

Se on minulle eri asia
Te ette vain ymmärrä miten

Se on niin erilainen
että jokainen loukkaus lapsiani kohtaan
saa minut vereslihalle
saa kynteni esiin
ja olen valmis
vaikka vääryyteen asti
taistelemaan lasteni puolesta

Teitä vastaan hyvät ihmiset !
Teidän vääryyttänne ja kovasydämisyyttänne vastaan !

Teillä oli aina lapsenlapset
veljen tai siskon lapset
serkut ja ystävien lapset
ja ne kaksi muuta
jostain tullutta
joita oli myös muistettava
ja jotka kuitenkin
oli niin helppo unohtaa

Hyviä ihmisiä
te kaikki
mutta sydämenne
puhdasta jäätä

Minun rakkauteni lapsiini

kasvoi yhä enemmän.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti